Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 29 april 2015

Boxkleed en badcape

In een eerder blogbericht schreef ik al dat ik in mijn voorraad stofjes gedoken was, om alle rood/witte en grijs/witte exemplaren te voorschijn te halen. 

Ze waren bestemd voor een boxkleed; gemaakt van grijze fleece met een geblokte rood/witte rand erin. Het kleed moest 78 x 78 cm worden, wat natuurlijk geen standaard maat is. De aanstaande ouders leverden een voorbeeldafbeelding aan, dus namaken was niet al te moeilijk. Voorwaarde was dat ik ook de egeltje-stof erin zou verwerken, die zij op internet besteld hadden, en bij mij hadden laten afleveren. Met die stof had ik ook al het mutsje van een baby-omslagdoek bekleed. Er was voldoende over om als achterkant van het boxkleed te gebruiken, dus dat heb ik gedaan.

 Resultaat: een mooi dik boxkleed waar baby straks heerlijk op kan liggen.

De stof is van de lijn STUGA van TISLifestyle. 


Een leuke set zo bij elkaar. Eind van de week gaat ie op de post.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten