Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 17 april 2015

Van alles wat deze week


De afgelopen week ben ik weer aardig bij geraakt met al mijn opdrachten.

Al weken lag een blauw hemdje te wachten om er Yardan op te borduren voor de kleindochter van Francien die over een paar weken haar Plechtige Communie doet (in Belgiƫ). Al eerder heb ik een off-white badlaken geborduurd met de hond erop. De hond heb ik op een apart lapje stof geborduurd, en daarna op het Shirt genaaid. De rand om het patroon is namelijk van zilverdraad, en als je dat rechtstreeks op een shirt borduurt, wil het wel eens irriteren aan de achterkant. Vandaar dat ik het zo heb opgelost. Nu kon ik met gewoon naaigaren de applicatie op het shirt zetten.




En dan moest er weer een geboorteknuffel geborduurd worden voor een medewerker van de Lumens Groep die papa geworden is. Voor Mayven is het een schaapje geworden.





Voor de bruiloft van Janneke en Leon op 8 mei aanstaande zijn de voorbereidingen in volle gang. Als receptieboek is gekozen voor een prachtige grote vaas, waar alle gasten hun naam of handtekening op mogen zetten.  Ik heb de namen van bruid en bruidegom en de trouwdatum er alvast op gegraveerd, met een romantisch hartje erbij. Na de bruiloft worden dan ook alle namen nog gegraveerd en heeft het bruidspaar een mooie herinnering aan hun trouwdag.





Tot slot ben ik deze week weer eens in mijn voorraad lapjes gedoken om alle rood/witte en grijs/witte er tussenuit te halen. Ik mag namelijk weer een heel mooi boxkleed maken, in een afwijkende maat.
Ontwerpschetsen zijn gemaakt, stofjes zijn uitgezocht, de maat is bekend: nu is het aan de aanstaande ouders om 8 stofjes uit te zoeken die gebruikt moeten worden in hun boxkleed. Wordt vervolgd dus.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten