Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

donderdag 9 april 2015

Twee badjasjes van geboortekaartjes

Twee mooie kraamcadeautjes werden er besteld: 
badjasjes met daarop geborduurd het geboortekaartje van de baby. 


Voor Deylin een wit met fuchsia afgebiesd badjasje voor de leeftijd 1-2 jaar. 
Daarop geborduurd haar naam en het uiltje dat op het geboortekaartje staat. 
Aan de achterkant ook weer het uiltje met de tekst  "Joehoe hier ben ik... Deylin";  ook van het kaartje nagemaakt.







Voor Ryan een stoer badjasje van wit badstof, ook leeftijd 1-2 jaar, met onderdelen van het geboortekaartje en natuurlijk de naam in hetzelfde lettertype. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten