Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

maandag 29 februari 2016

Borduren en naaien

Soms heb je van die periodes dat er allerlei verschillende bestellingen binnenkomen. Vaak zijn het natuurlijk baby-artikelen, maar af en toe weten ze me ook voor andere naai- of borduurklusjes te vinden. 

En ook die maak ik altijd graag naar de wens van de klant.



Afgelopen week kwam een nabestelling binnen van de sportjacks van het hockeyteam, dat uitgebreid is met een nieuwe speler. 




Voor Susan een applicatie van een zwaluw....




.... en een serie letterkussens HOME, van bloemetjesstof  aan de ene kant, en een grove meubelstof aan de andere kant. Erg leuk om te maken. Inmiddels staan de kussens trouwens op de bovenrand van de bank, tegen de muur.

En natuurlijk zijn ook alle andere letters van het alfabet te leveren, in een stof naar keuze.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten