Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 19 februari 2016

Geboortecadeautjes

Voor Vigo een handdoek en geboorteknuffel met gebruik van de afbeeldingen op het geboortekaartje. Fel oranje en donkergroen op gebroken wit waren de basistinten, eens een keer heel iets anders als  gebruikelijk voor baby's. 

Een heel lief kaartje met een stoer lettertype. Het is me gelukt om de juiste kleuren en letters te vinden en te gebruiken voor de borduursels.

De handdoek is niet spierwit, maar offwhite, wat veel beter past bij de garenkleuren.








Bij de Lumens Groep de eerste twee geboorteknuffels voor 2016: bestemd voor Leah en Cinta.
Veel geluk voor de meisjes en hun familie gewenst.





Tot slot een slabbetje met Nijntje, voor baby Roan, die geboren is bij de buren van twee huizen verderop. Vorige week stond het geboortebord opeens in de tuin; ik heb de afbeelding nagemaakt en op een wit slabbetje geborduurd. 
Veel geluk Wendy en Martijn met jullie zoontje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten