Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 19 februari 2016

Mannencadeautjes

Voor mijn oom Jack een donkerblauwe Walra-handdoek van 50 x 100 cm, geborduurd met lichtblauw garen.
Als felicitatie voor zijn 60e verjaardag, die afgelopen zaterdag gevierd werd bij De Bommel in Dommelen.





Verder: 
Een mooi cadeau moest er komen voor collega Ad, die volgende week zijn afscheid viert op het werk bij de Dommelsche Bierbrouwerij. 

Namens zijn directe collega's moest ik (en mocht ik!) het logo van Hertog Jan omtoveren in borduurpatroon, en het op het achterpand van een fleecevest van Santino borduren. Een mooie, dikke kwaliteit fleece, waar Ad veel plezier van zal hebben tijdens zijn vele vrije uurtjes die er aan zitten te komen. 

Speciaal item op de borst, is een aangepaste versie van het logo, zonder het embleem, maar met de naam tussen de gouden lijnen. Bedacht door de collega's, en geborduurd door Decosun. Zo kan bijna elke wens die de klant heeft, worden uitgevoerd. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten