Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

donderdag 4 februari 2016

Slabbetje voor Jens

Er moest een slabbetje geborduurd worden met een afbeelding van het geboortekaartje van Jens.

Omdat de gemaakte foto niet helemaal vlak genomen was, en er dus een vervormd borduursel zou ontstaan, ben ik op internet gaan zoeken naar "vosje in vliegtuig" en ja hoor, als 1 van de eerste hits kwam het voorbeeld-geboortekaartje van Louis tevoorschijn, en dat is dus exact het kaartje van Jens.

Toen was het makkelijk om het patroon netjes na te maken. Hieronder het resultaat. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten