Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

dinsdag 31 januari 2017

Een sprong van drie maanden...

Drie maanden waarin heel wat leuke en nieuwe opdrachten afgewerkt zijn.

Nieuw is het 'SPEEL EN GAAN' speelkleed: leuk voor baby's, kleuters en peuters.
Klaar met spelen, trek het koord dicht en je speelkleed wordt een speelgoed-opbergzak.

Ik maak ze met aan één kant een stevige stof en aan de andere kant een fleecestof.

De maat is meestal 1.40 meter doorsnee; je zit namelijk gebonden aan de stofbreedte, en die is bij gewone stof altijd maximaal 1.50 meter.

Als eerste een stoere jongensuitvoering:
legerprint aan de ene kant en aan de fleecekant nog eens extra geborduurd met dino's.








Dit is hoe het kleed er uit ziet als je de touwen hebt aangetrokken: een reuze-speelgoedzak, waar alles in opgeborgen zit, dat eerst op je speelkleed lag.



En natuurlijk heb ik ook een meisjesuitvoering gemaakt: een vrolijke felgekleurde stof met bloemen en vogeltjes, een rood/roze fleece en een feloranje tunnel met koord. Maar het doel blijft hetzelfde: fijn spelen op een zacht kleed en na afloop alles snel opgeruimd door het kleed om te toveren tot speelgoedzak. Wat een gemak!






Het 'SPEEL EN GAAN' speelkleed kost 33,95 euro en kan dus in kleur en materiaal naar keuze besteld worden. Levertijd ongeveer 4 dagen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten