Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

dinsdag 31 januari 2017

Glasbouwstenen als basis


In de kerstperiode ben ik druk geweest met het pimpen van glasbouwstenen. 

Ze worden bewerkt met vinyl en er wordt verlichting in aangebracht, zodat ze ook in het donker goed opvallen en een lichtpuntje in huis zijn.

Het is heel gevarieerd werk! Eerst moet je beginnen met het ontwerpen van een patroon, daarna het patroon uitsnijden uit vinyl. Dan moet de glasbouwsteen gecoat worden, dit kan ook met een vierkant stuk gewolkt vinyl. Daarna kun je je patroon overbrengen op de gecoate glasbouwsteen, door middel van transferfolie. Tot slot maak je de verlichting erin.

Hieronder een paar voorbeelden, maar je kunt er dus vanalles opmaken.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten