Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 29 januari 2016

Geboortekaartje verwerkt op reiskoffertje en toilettasje

Wat een leuk idee van Marleen om voor baby Liv, die binnenkort gedoopt wordt, een reistrolley en toilettasje te laten oppimpen met onderdelen van haar geboortekaartje.

Trolley en toilettasje werden vorige week afgeleverd. 

Met papier heb ik eerst een ontwerp gemaakt en ter goedkeuring voorgelegd. Daarna ben ik met mooi kunstleer aan de slag gegaan om het ontwerp na te maken in definitieve versie.

Dit was echt handwerk, want ik kon natuurlijk niet rechtstreeks op de koffer borduren.
Beurse vingers heb ik er aan overgehouden omdat ik elk steekje voorzichtig moest maken, zodat het niet door voeringstof heen kwam. Drie dagen ben ik er mee bezig geweest. 
Je kunt het gerust monnikenwerk noemen, maar het is mooi en netjes geworden. 

Hieronder het resultaat van de klus.

Ik hoop dat Liv er in haar leventje heel veel plezier van heeft. 



1 opmerking:

  1. Prachtig geworden zeg,
    had je niet zo iets van ik borduur het los en plak het erop?
    wat een werk heb je er aan gehad zeg!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen