Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 29 januari 2016

Grote opruiming van het magazijn

Regelmatig krijg ik van anderen wat lapjes en stofjes toegestopt, omdat ze weten dat ik daar altijd wel wat mee kan. Laatst nog een doos van mijn nichtje Sandra. En die doos bleef op de overloop staan, omdat ik gewoon geen ruimte had om hem ergens anders op te bergen. 

Dus tijd om mijn "magazijn" eens rigoureus onder handen te nemen en alleen nog te bewaren wat ik ook echt denk te gaan gebruiken. Nu denk ik dat al snel, dat is mijn probleem natuurlijk. Maar het is me toch gelukt om uiteindelijk alles op kleur te sorteren, en ook wat weg te doen. Zelfs vijf volle vuilniszakken zijn er geruimd, en binnen één minuut had ik daar via Facebook een liefhebber voor, dus dat maakte het voor mij iets gemakkelijker om er afstand van te doen. 

Ik moet toegeven dat ik op enig moment de moed begon te verliezen. Maar ik ben blij dat ik heb doorgezet: het is een genot om te zien nu, al die mandjes met rode, rose, blauwe etc. lapjes mooi bij elkaar op kleur. 

Daarbij heb ik ook nog mijn boven- en benedenmagazijn omgewisseld. De manden met stofjes zijn naar boven gegaan, en mijn overige voorraad knuffels, rompertjes, badjasjes, slabbertjes, badcapes etc. zitten nu beneden in de Ikea kast. Makkelijker voor mij, want die laatste gebruik ik veel vaker natuurlijk.

In ieder geval het nieuwe jaar fris begonnen, ik kan er weer tegenaan!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten