Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 29 januari 2016

Workshop sieraden van fietsband

 Op zaterdag 7 januari vierden we onze jaarlijkse Damesdag van de familie Ummels. Helaas waren we door ziekte en andere bezigheden dit keer maar met 8 personen bij de workshop en 6 personen bij het eten.

Door tante Mieke en tante Netty was het programma dit jaar bedacht. Om 14.30 startten we met een workshop sieraden maken, van fietsband! Echt zo leuk om te doen, en ook gaaf om te zien wat je met een (geverfde) fietsband allemaal kunt doen. Voorbeeldjes hadden de instructrices van Mieks Sieraden genoeg! Hieronder de werkstukjes van ons achten: iedereen een mooie halsketting.


Tot slot zijn we nog met zijn zessen gaan smullen van de Wereldgerechtjes bij De Troubadour.

Het was weer een gezellige dag en er zijn zelfs al afspraken gemaakt voor de activiteit van volgend jaar. Die wordt door Nici en Steffie georganiseerd, ergens in december 2016.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten