Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 9 januari 2016

Logo's borduren

Voor eigenaresse Janny van kapsalon Haar Zaak in Valkenswaard moest ik het logo van de kapsalon op bedrijfskleding borduren. Zwarte blouses en turquoise polo's. 







De laatste grote opdracht van 2015 kwam via Ango Promotion binnen. Dansschool de Targets uit Valkenswaard wilde hun naam geborduurd hebben op mooie zwarte blouses. Met de keuze uit 8 proefborduursels is het uiteindelijk dit geworden.




Ook Zalencentrum de Graver uit Valkenswaard bestelde nieuwe bedrijfskleding bij Ango, die ik mocht borduren. De eerste opdracht van het nieuwe jaar werd het uiteindelijk. 






3 opmerkingen:

  1. wat een klus zeg,maar wel leuk hoor!
    alleen het witte op zwart heeft hij niet mooi gedaan,
    dan denk je hoe komt dat toch?
    Of? ps, dit is niet om af te kraken hoor!
    Maar soms hoeft er maar iets mis te zijn of....
    Sukses verder!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, dat is zilvergaren op zwart. Prachtig geborduurd, maar komt niet over op de ingezoomde foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Sir,

    We would like to take this opportunity to introduce ourselves as a leading Digitizing company and vector art.

    We have a large number of satisfied clients around the clock due to our highly professional team and best turn around.

    Have a look at our web site that reflects our expertise. We are also supplying Woven Labels and as well as Embroidery Patches too. We have in house machines to supply you patches

    Please share with us your demands and check our services and prices and i am sure that our work will be appealing to your heart.

    RL: www.mashupdig.com
    URL:www.mashupsportswears.com

    Your swift response in the matter reply

    BeantwoordenVerwijderen