Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 9 januari 2016

Handdoeken en sportsjaals met naam

Twee sportsjaals werden deze week besteld: voor Muhammad en voor Yvonne. Ik wens beiden veel sportplezier ermee.




Nog meer handdoeken moesten er geborduurd worden: voor Madison, Connie en Nick in Canada.
De handdoeken werden aangeleverd en samen hebben we de kleuren garen uitgekozen voor de namen en voor het borduursel Holland. 




 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten