Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 9 januari 2016

Voor baby Cihangir ...

... werden een badjasje en slabbetje besteld.

Het badjasje maat 1-2 jaar moest worden zoals het voorbeeld Collin op mijn website
en een geboorteslab wit met turquoise.

De naam en geboortedatum in lettertype Kaushan;
 ik moest er even naar zoeken, maar heb het nu geïnstalleerd en gebruikt voor het 
badjasje en slabbetje.  Verzoek was om alle tekst te borduren met zwart garen.

Als applicatie werd gekozen voor Racerboy, een stoer jongenspatroontje.

Veel geluk gewenst voor de kleine Cihangir.






.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten